Tuesday, September 3, 2013

Rosii uscate


Minunata reteta. Am vazut-o saptamana trecuta pe forumul artaculinara.com, de unde gasesc o gramada de idei minunate.
Si suna teribil de usor, la fel cum si este, de altfel. Adriana nu a pus usturoi, dar am tot cercetat alte retete si toate insistau ca e ok. Si am pus, dar nu l-am tocat marunt asa cum zic ei (tot de frica ca va da un pic de gust amar) ci l-am lasat intreg, o parte chiar ne-decojit.
Pe foarte scurt ca reteta nici nu poate fi lunga, aveti nevoie de:

- rosii coapte si frumoase - eu am avut din cele lunguiete - cate doriti. mie mi-au intrat 10 pe o tava normala de cuptor
- ulei de masline
- sare mare, piper
- ce ierburi doriti - am pus dafin proaspat, busuioc proaspat, cimbru uscat. cred ca ar fi iesit de minune si cu cimbru proaspat.. dar nu se exista  :(
Se incinge cuptorul la 100 grade ventilat, se pune hartie de copt in tava. Se taie rosiile felii - eu am taiat in 4 felii, am pus pe hartie, am presarat sare, piper, ierburile, am stropit bine cu ulei. Si am pus tava la cuptor, aratand asa:



Dupa vreo ora am intors tava. Si au stat pana erau asa. cam 2 ore, 2 ore si ceva. fara sa le paziti, temperatura e prea mica sa se arda sau sa dea probleme.



Am lasat putin sa se raceasca si le-am asezat frumusel in borcan, am mai turnat deasupra ceva ulei si am inchis. asta e tot. mai fac vreo 2 ture! si nu mai dau 12 lei pe un borcan! :)))





1 comment:

  1. mmmm ce bine arata!!! Poate am timp sa incerc si eu in weekend. ;)

    ReplyDelete